אופיקס

שרתים ותחזוקת שרתים


חומרה - שרת  Tower
חומרה - שרת Tower

חומרה - שרת   Rack
חומרה - שרת Rack

שרתים - מערכות הפעלה ,תוכנות ורישוי לשרתים
שרתים - מערכות הפעלה ,תוכנות ורישוי לשרתים

אופיס 365 Office  ומוצרי ענן .
אופיס 365 Office ומוצרי ענן .

                   OFFIX BUSINESS NETWORKS

כל שירותי המחשוב של בית העסק תחת קורת גג אחת  

חבילות שירות ללקוח העסקי -מחשבים שרתים תחזוקת שרתים וציוד הקפי !

מחלקת המחשוב באופיקס מתמחה במתן שרותי מחשוב לעסקים ( שרותי IT  )  ומהווה פתרון מלא למגזרSMB  החל מטכנאי מחשבים לעסקים קטנים ועד למנהל רשת לעסקים בינוניים ומעלה. המחלקה מתמחה במגוון שרותי מחשוב לעסקים ומאפשרת מגוון התקשרויות עסקיות / כספיות בהתאם לצורכי והעדפות הלקוח. המחלקה עובדת בחפיפה מלאה ובצמוד למחלקות האחרות התומכות בציוד היקפי, והשירות ללקוח הינו תחת מטרייה אחת ומתבצע עד לפתרון המלא של התקלה.
 

·         מרכז תמיכה מרוחק OFFIX RESCUE CENTRAL

תמיכה ופתרון תקלות בשליטה מרחוק. מרכז השליטה של אופיקס פועל תחת פרוטוקולים של אבטחה, השליטה מותנת באישור הלקוח בכל פעם ונתונה לשליטתו המלאה של הלקוח. בסיום התמיכה ובהתנתקות לא נשארים במחשב הלקוח כל תוכנות ואין אפשרות להתחברות ללא ביצוע תהליך ההתחברות וקבלת אישור ע"י הלקוח מחדש.  
 
  • Help Service (שירות לפי תקלה)
באופיקס תוכלו לקבל טכנאי מחשבים במשרדכם בתשלום לפי שעות עבודה. טכנאי השרות של אופיקס מנוסים ומוכשרים גם בטיפול בציוד נילווה ותוכלו לקבל שרות עד לפיתרון מלא של התקלה, חומרה, תוכנה או שילוב של בעיות.  
 
  • חבילת שעות (שירות לפי בנק שעות)
חבילת שירות כללית המאפשרת לעסקים לשלב בין שעות בתמיכה מרחוק או באתר הלקוח ע"פ הצורך ולטובת פתרון מהיר ככל שניתן. היתרונות ברכישת החבילה : הוזלה של המחיר לשעה, ניהול פשוט של ההוצאות, עדיפות בקריאת שירות.
 
  • חבילת VIP  שירות מלא RETAINER
חבילה תפורה לחברות שברשותם רשת מחשבים : שרתים, תחנות עבודה, ניידים, חיבור לאינטרנט ועוד. חברות אילו זקוקות לאחראי מחשוב אמין ומקצועי שישקיע עצמו בחברה, בתמיכה מלאה של רשת המחשוב או תחזוקת שרתים של רשת המחשוב.  עלויות תחזוקת שרתים ורשת המחשוב של בית העסק אינן מועטות ולכן ולא תמיד מצדיקות הצבה של איש מקצוע במשרה מלאה, לפיכך באופיקס מציעים לכם את חבילת ה- VIP חבילת שירות מלא. התשלום עבור חבילה זו הינו תשלום חודשי קבוע בהתאם לציוד הקיים ללקוח.
החבילה כוללת :
·         תמיכה טלפונית לאיתור ראשוני ופתירת תקלות ע"י מנהל רשת.
·         שליטה מרחוק ופיתרון תקלות !
·         תיקון באתר הלקוח ע"י טכנאי מחשבים או מנהל רשת המתמחה בשרתים / תחזוקת שרתים.
·         זמן תגובה מהיר ובהתאם לצרכי הלקוח.
·         תחזוקת מחשבים , תחזוקת שרתים וטיפולים מונעים לחומרה ,לתוכנה ולציוד ההקפי.
·         אבטחת מידע והקשחת השרתים (ווירוסים, חדירות, פריצות).
·         שדרוג והתקנת עדכונים שוטפים.
·         חידוש אחריות ורישיונות.
תוספות והרחבות אפשריות
1.      גיבוי מרוחק – כולל ניהול הגיבויים.
2.      חבילת הגנה לדוא"ל  Anti-virus Anti-Spam
3.      חבילת ניהול אחסון אתרים.
* הצעת מחיר תינתן בהתאם לצרכי החברה ואפיון המערכת.
 
  • מיקור חוץ –Outsourcing
• השמת מנהל רשת קבוע לחברה במשרה מלאה או חלקית ע"פ הצרכים. חבילה זו מתאימה ללקוחות בינוניים ומעלה כאשר כמות תחנות העבודה הינה גדולה יחסית והתמיכה הנדרשת בתחנות ובמשתמשי המחשב נדרשת להיות זמינה במיוחד. 
פתרון זה הינה בעצם הרחבה של שרות חודשי קבוע בחבילת VIP .

צוות השרות והמכירות של אופיקס – מרכז שירותי מחשוב לעסקים, ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת לעזרה.