אופיקס

מחשבים וציוד היקפי


מחשבים נייחים
מחשבים נייחים

מסכי מחשב
מסכי מחשב

מחשבים נייידים
מחשבים נייידים

מערכות הפעלה ותוכנות
מערכות הפעלה ותוכנות

ציוד תקשורת
ציוד תקשורת

ציוד הקפי
ציוד הקפי

מחשבים, מערכות הפעלה וציוד הקפי

כשהמחשב או הציוד המחובר אליו לא עובדים, המשרד משותק !

לא תמיד הלקוח יודע אם התקלה היא במחשב או בציוד המחובר אליו ובדרך כלל גם לא מעניין אותו.
מצד הלקוח נידרש בצדק פיתרון מהיר עם כמה שפחות מעורבות שלו בתהליך הפיתרון.

הבעיה נעוצה בריבוי נותני שרות, כשכל אחד מנותני השרות אחראי על חלק  אחר מהמערכת.
ללא אבחון מדויק של מקור הבעיה  אין מחויבות ישירה של אף אחד מהצדדים לפתור את התקלה.
ברוב המיקרים אין ללקוח את הכלים ,לבצע  את הבדיקות והאבחון צריך להתבצע ע“י מנהל רשת / איש מחשבים כך שהלקוח נימצא במלכוד, העסק אינו עובד, מהעובדים נידרש להשקיע הרבה זמן בתפעול
ציוד שאינם בקיאים בו והנזק הכספי מצטבר.

ריבוי נותני שרות משמעו ריבוי טלאים ולכן גם תפר רחב יותר. ככל שהתפר רחב יותר,
ירבו המיקרים בהם הלקוח יפגע.

על מנת לא להיפגע בקו התפר אפשר לבדוק טוב את החלקים והתפר שמחבר בניהם ואפשר פשוט לאחד הכל לפיסה שלמה אחת.

אופיקס – מרכז שרות לעסקים, נותנת שרות למחשוב ולציודי קצה.
באפשרותנו לבטל מיקרים בעייתיים אלו. ללקוחות אופיקס יש את האפשרות לקבל שרות עד
לפתרון מלא של הבעיה. אנו מבצעים תמיכה טלפונית ואבחנה בסיסית של הבעיה עוד לפני
פתיחת הקריאה, על מנת לשבץ טכנאי בעל רקע מתאים לציוד הדורש טיפול.

זמן התגובה הינו מהיר ופיתרון מלא של הבעיה עובר לאחריותנו המלאה, גם במיקרים בהם
נידרש טכנאי מחשבים נוסף או בעל רקע מיקצועי שונה.  באופיקס קיים מוקד תמיכה טלפוני
ומוקד שליטה מרחוק לפיתרון בעיות מחשב ( ללקוחות תחת חוזה שרות ). חוזה השרות למחשבים
מקנה ללקוח אפשרות לתגובה מיידית לתקלות אותם ניתן לפתור בתמיכה טלפונית או בשליטה
מרחוק, וזמן תגובה מהיר במיוחד לתקלות חומרה.

צוות השירות והמכירות של אופיקס – מרכז שירותי מחשוב לעסקים, ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת לעזרה.

קישור לדף נחיתה מחשבים